Fyndat.

publicerat i Denise;
Vi var hemma hos kärmor på eftermiddagen nu innan bowlingen och hon lät mig gå igenom hennes smyckesskrin. Eller snarare sortera, knyta upp och dra isär ihopknöglande halsband och armband, ringar och örhängen. Haha. Fanns mycket spännande. Jag minns från när jag var liten och pysslade i mammas smyckesskrin. Fanns massa guld och nickel man kunde leka med.

Fyndade också ett par örhängen när jag höllt på i trasslet. Vi får se hur mina öronsnibbar reagerar på fake silver nu när dom varit utan ringar i öronen under närmare... 10 år typ.


Sött va, va va va va?! Båda örhängerna kommer från hennes låda.
♥♥ Tack min älskade kärmor.

I morgon ska dom vara med oss på påskmiddag hemma hos mina päron har vi bestämt! Tur att min mor alltid lagar överdrivet mycket mat så det räcker och blir över till andra oplanerade gäster också.

Mysigt att få fira påsken tillsammans allihoppa.

Kommentera inlägget här :