Jesper.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin har en kompis som bor granne med oss. Bara det att denna kompisen har ett problem, han glömmer bort Kevins namn och kallar istället Kevin för Jesper. Jag finner detta måttligt irriterande med tanke på att kompisarna brukar komma upp, plinga på dörren och ställa frågor som Kevin undrar. Det slutar med att det plingar på, jag öppnar, dom frågar något i stil med; "Får Jesper gå över vägen till andra sidan till parkeringen?" Varav jag blir måttligt irriterad, biter mig själv i tungan för att inte snäsa "Det får ni fråga Jespers föräldrar om", och istället svarar jag med snäll (troligtvis översnäll) röst. "Om det är Kevin ni talar om så är det helt okej, om han kollar över vägen ordentligt innan han går över!"

MIN SON HETER KEVIN! KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN!


Mina killar ♥

Kommentera inlägget här :