Morgon igen.

publicerat i Denise;
Jag nämner inte ordet godmorgon. För den här morgonen är allt annat än god. Det regnar ute idag, och tack gode gud för att Kevin är hemma idag och att vi slipper cykla i detta väder till dagis. Tråkigt bara att vi får stå ut med oväder till påsk. Förra året kunde vi vara ute i tunna kläder. Visserligen fick vi chansen till det i mars. Men kom igen. Det är trist i alla fall. Men mycket hellre regn än snö.

Jag har sagt till mamma och pappa att jag och Kevin ska komma nu på förmiddagen. Jag börjar dock ångra mig nu.

I natt hade jag det sjukt jobbigt med min mage. Vet inte vad som var fel utan hela magen bubblade och levde sitt eget liv. Gjorde så satans ont. Detta gick över framåt halv ett i natt och jag kunde somna. Men nu börjar jag känna av smärtorna igen. F-u-c-*.


Dagens supertrötta mamma.




Kommentera inlägget här :