Spenatsoppa.

publicerat i Vardag.;
Jag och la familia drog till mina äppelformade päron för en fika nu på eftermiddagen. Morsan hade gjort Toscakaka med sockerkaksbotten. Minst sagt udda smakupplevelse, men riktigt god. Efter fikat så drog jag och morsan ut med Kevin och spelade någon form av egenkomponerad tennis. Det handlade väl egentligen om att få Kevin att träffa bollen med racket. Gick väl... sådär.

Efter vår intensiva (not) sportstund så krävde jag att morsan skulle tillaga spenatsoppa åt mig. Mamma tror att jag har brist på järn, för ingen människa kan tydligen äta spenatsoppa en gång i veckan (minst) - om man inte är i brist på någon vitamin. Men jag kan tydligen. För jag äter ju massa broccolli och blodpudding mellanåt också.

Ikväll ska jag ligga och glo på massa avsnitt av OTH. Jag har äntligen kommit genom hela säsong ett.

Kommentera inlägget här :