Bajsbrun.

publicerat i Denise;
Har färgat mitt hår nu ikväll. Bajsbrunt som vanligt. Det är tydligen ingen annan färg som biter på mitt hår. Som sagt, när jag skulle färga det ljusare så blev det som en ljusare utväxt på toppen av huvudet och mörkt över allt annat. Totaly worth it. Det är därför jag kapat av alla mina ansiktsbilder på hälften senaste tiden. För att jag skämts över mitt hår och min hårfärg. True story.

Kevin och jag är ensamma hemma i natt. Så jävla underbart att få ha sängen själv nu en natt. Få sova ut ordentligt. Jag tror inte jag fått göra det på närmare en vecka. Humöret sviktar, känslorna sviktar, ja allt svajar när man inte får sova ut om nätterna. Andreas är vaken och grubblar och sover bort halva dagarna istället för att sova på nätterna. Han är en nattuggla och enda sättet han kan sova på är om han får ha film på datorn. Vem blir lidande? Jo, le moi - så klart.


Har myst ner mig i sängen med OTH avsnitt.
Det bästa av allt är att jag har hela sängen för mig själv i natt.
- Ego Women.

Kommentera inlägget här :