Var är min lilla kille.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin har varit otroligt duktig de senaste veckorna (Jag vågar nästan säga den senaste månaden), då han varje morgon har gått upp (visserligen efter några minuters tjatande - men man får komma ihåg att grabben bara är sex - och klätt på sig. För bara ett halvår sedan så var det ett riktigt pussel att få på honom kläder, skor, ytterkläder, komma ut till bilen, få på honom säkerhetsbältet och få honom till frukosten i tid. Idag är det tvärt om. Han ser fram emot att få komma till dagis nästan jämt. Han bråkar väldigt, ytterst sällan och är det en tendens på något negativt så går det att leka bort innan det lyckats göra skada.

Jag måste bara säga att min lilla grabb. Min lilla sexåring. Min lilla trotsiga unge, börjar bli riktigt stor.

Kommentera inlägget här :