Värdelöst.

publicerat i Denise;
Jag börjar jobba klockan tolv idag. Helt värdelöst. Jobbar mellis och så slutar jag fyra. Helt värdelöst. Förstår egentligen inte varför jag tackade ja på den. Fick även en förfrågan på torsdag. Bättre tid, sju till femton men var tvungen att tacka nej. Andreas har ju en aktivitet som han håller i och jag har lovat att ställa upp som personal den dagen. Det kan dock bli kul och intressant.

Jag har precis tryckt i mig frukost i alla fall. Ett glas O'boy och en bit chokladkaka. Vem har sagt att mitt liv är dåligt, haha!

Min fot har svullnat upp lite mer idag också. Mycket mysigt. Det blev en utmaning att cykla tilll dagis i morse, men challenge accepted. Det var lättare på vägen hem än vägen dit. Mindre uppförsbackar. Jag ser fram emot när Kevin börjar skolan dock. Det tar två minuter dit när man promenerar. Trettio sekunder om man skulle cykla. Like like like.

Well. Ska väl göra mig i ordning för mitt värdelösa arbete - dör -.

Kommentera inlägget här :