Denna vecka.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Den här veckan har gått så otroligt snabbt.

Kevin har redan gått sin första vecka på skolan, som F:is så känner man sig faktiskt väldigt stor, vilket märks tydligt på Kevin att han vuxit bara under den här veckan. Avslutningsfesten på dagis som var i början på veckan känns redan avlägsen och det känns så otroligt bra att fröknarna på skolan och fritidspersonalen fått Kevins förtroende så snabbt. Kevin känner sig verkligen hemma på skolan, så nu är det bara en tidsfråga innan han kan gå till skolan själv. Hade det inte varit för huset mitt emot vårt så hade vi faktiskt sett och hört barnen på skolan. Och hade det inte varit för vägen som ändå är ganska trafikerad i centrala Nynäs så hade han gått själv redan den här veckan. Men som sagt, första året vill jag faktiskt gå och lämna och hämta Kevin. Mest för att han inte får växa upp så himla snabbt så fort.
 
Nu är det mammatid som gäller, lite TV-tittande, lite ljus, en skål med chips och en halv läskflaska har jag kvar att avnjuta innan min tid för läggdags börjar gälla. Det känner jag att jag är värd.
 

Taggar: Chips, Läsk, Myskväll, Veckoresumé;

Kommentera inlägget här :