Dragit täcket över huvudet.

publicerat i Kevin, Kevin 6 år;
Hade jag vetat vad det var för väder som väntade bakom rullgardinen i morse så hade jag tryggt legat kvar och dragit täcket över huvudet. Men nu får man väl ha kallat mig för lyckligt ovetande då jag inte hade någon aning om att regnet slog som spön i backen. Men när jag ändå hade gått upp till halv sju, tryckt igång barnkanalen och efter det öppnat mina ögon och tittat ut så kändes det meningslöst att gå tillbaka in i sovrummet och somna om. Plus att Kevin faktiskt ska ta sig ut i regnet för att gå en skogspromenad med skolan. Lucky bastard...
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Sv: Nej, vill inte att det ska vara "knasigt" med bloggen.. :(

2:a kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE:

Dagens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.

DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

3:e kommentar, skriven , av Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare i morgonbitti, då även en ny omgång kommer upp!

DU HAR VÄL KOLL PÅ MINA ANDRA TÄVLINGAR?:
http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

4:e kommentar, skriven , av Charlotte:

Hahaha jag tyckte också han var söt men var lite äldre så blev aldrig nån crush. Hade min Michael Jackson som jag var blixtförälskad i hahha.
Men mmbop låten var faktist bra, den satte sig i huvudet.
Jag gillade ju storebrodern till Aron hahaha Nick.

Men vad kul då är det inte så långt kvar. Fast det är lätt och säga när man inte själv går med magen i vädret.
Men det hade ju varit en fin julklapp, men vi får hoppas att din pojk slipper vara utan er på julafton :)

Hoppas du får en toppen helg!
Stor kram!

5:e kommentar, skriven , av kaffehörnan :

De hade varit jätteskönt

6:e kommentar, skriven , av Pebbles:

Hallu!
Har frågestund på min blogg så har du nåt du vill veta passa då på att fråga ;)
http://pebblesjimsdotters.blogg.se

7:e kommentar, skriven , av claudia:

hihi vad söt!

8:e kommentar, skriven , av Karin:

Hehe, då är vi inte ensamma då ;) vi har inte sängbord heller (varsin pall...), har ni??! ;)

Vilken härlig bild!

9:e kommentar, skriven , av Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - Kreativitet, Mode & Personligt ♥:

Söt :)

Vill du vara med och spela Mammasnack? :)

Kommentera inlägget här :