Dumma saker man kan göra som gravid.

publicerat i Denise, Gravid;
  • Dricka fem deciliter vatten innan läggdags. (Det skriker toalettbesök HELA natten om den meningen).
  • Låta navelpiercingen sitta i några dagar för länge så att naveln bokstavligt talat poke;ar bort piercingen självmant.
  • Tvinga på sig favoritjeansen trots att man gått upp ca fem kilo på hela kroppen och inser att det funkar om man trycker ner låren som bara gått upp från S till M... tills byxorna säger knak och man inser att det hålet jag just framkallade inte kommer gå att laga utan enda alternativet är att slänga favoritjeansen.
  • Dricka en burkcola innan ett besök hos tandhygenisten. ¹ Dumt att dricka läsk innan ett besök hos någon som tar hand om tänderna ² Risken att kissa på sig ökar markant i procentform.
  • Äta lunch ute innan tiden hos tandläkaren och inse att man glömt tandborsten hemma... Hehe.
 
Jag vet inte om det har med mig att göra som person eller om det har att göra med det faktum att jag faktiskt är gravid. Jag föredrar dock att skylla mitt problem på annat än mig själv.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma :

Hej! Jag har nu lottat ut en vinnare! Kika in och se om det blev du :) Inte?? Ny chans finns i samma inlägg ;D

2:a kommentar, skriven , av kaffehörnan:

Tack så mycket
Rolig läsning, ja kanske inte de smartaste

3:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE:

Haha sköna punkter!

4:e kommentar, skriven , av Evah - En av Karlstads största bloggar:

Hehe vilka roliga punkter. :)

SVAR: Aha okej. Ja, det är ju fruktansvärt onödigt att prata bakom ryggen osv. :/

Kommentera inlägget här :