En bitter gravid dag.

publicerat i Denise, Gravid;
Jag tog en promenad med Kevin till mina föräldrar samtidigt som Kevin cyklade. Och gud, nu känner jag mig helt förstörd i hela kroppen, det känns att jag har foglossning då jag får otroliga kramper i bäckenet och i blygdbenet. Aj säger jag bara. Underbart med ungar förvisso, men vägen dit är inte lika underbar.
 
Folk som sett mig under graviditeten påstår att jag blivit mindre nu och inte alls är lika tjock som jag var i början. Skönt att de ser det så, då jag ser mig själv som en flodhäst när jag ser mig i spegeln.Inga kläder passar, ingen frissyr blir bra och tonårsfinnarna från alla gravidhormoner placerar sig på underbara platser i ansiktet. Just nu har jag ett kastmärke mellan båda ögonen. Någon som vet om jag är rik eller fattig som indier då?
 
Man måste älska att vara gravid alltså.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av H A N N A ♥:

sv: ah samma här! ;))
allt bra med dig?

2:a kommentar, skriven , av M I C H A E L A:

- Eller hur! :D

3:e kommentar, skriven , av johanna:

tack så jätte mycket underbara du!:)

4:e kommentar, skriven , av I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

svar: Då är din sambo en riktigt bra sambo :D Heheh - men dom förstår ju varför man är så. Det kan ju ibland inte hjälpas liksom. ^^

5:e kommentar, skriven , av Sofie:

Ajaj låter inte superskönt dedär! Tycker synd om dig men kul sen när dedär 9 månaderna är förbi :)

Svar: Fördelen är att det bara är tre månader kvar nu... eller "bara och bara". Men hellre det än nio månader ;)
Denise

6:e kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson (foto):

sv: Tack tack söta du! :D

7:e kommentar, skriven , av Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

SV: Nja då bensin är cancerframkallande så gissar jag på att det inte är så nyttigt för fostret heller..

8:e kommentar, skriven , av emma ♥:

sv: ja verkligen :)

9:e kommentar, skriven , av Alice - bilderbyalice:

sv: mummsigt!
idag har jag varit i skolan ^^

10:e kommentar, skriven , av Angelina:

sv: tack! :)

11:e kommentar, skriven , av Johanna:

sv: Jag vet =D helt sjukt äckligt men ganska intressant att läsa ändå. Ville nog få en del kväljningar medan jag läste igenom det ^^

12:e kommentar, skriven , av Clara:

SV: Pröva, det är bara att skära bort skalet på apelsinen och dela den i några bitar, sen hackar man chokladen o häller över. Det går på fem minuter bara så jäkla gott oxå!
Förstår hur du känner, min syrra är oxå gravid men hon har fått massa utslag över hela kroppen o vägrar gå till doktorn, har du nån aning om vad det kan vara? Hon säger att det bara är finnar, men de är eksemliknande

13:e kommentar, skriven , av anna:

fy, hade oxå jätte problem med fogarna, inget roligt alls

Svar: Ja usch. Just nu så undviker jag mitt jobb mer än att gå dit och ta itu med problemet och säga som det är. Men får prata med min barnmorska på tisdag om detta :)
Kram
Denise

14:e kommentar, skriven , av kaffehörnan :

Man får tänka de är mindre tid än halva
Krya på dig

15:e kommentar, skriven , av ♥ IMAGONS - Hobbyfotograf ♥:

Fin du är!

Kommentera inlägget här :