Nästa vecka.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Nästa vecka är fullproppad med roliga aktiviteter för både mig och Kevin. Eller, många roliga, vissa mindre roliga - givetvis.

Måndag: (Vi får hitta på något eget busigt att göra den här dagen)
Tisdag: Kevin ska åka och bada i badhuset med klassen, jag ska till MVC.
Onsdag: Kevin ska fotograferas i skolan. Ska bli jättespännande.
Torsdag: Tandläkaren för min del. Mindre kul.
Fredag: Kevin ska äntligen få prova sina nya gymnastikskor och få byta om i omklädningsrummet för första gången, något som han verkligen ser fram emot.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Sv: Tack!

2:a kommentar, skriven , av Sofie:

SV/ HIhi eller huuur :D Favoriten helt klart!!

3:e kommentar, skriven , av Emmy:

Sv. När livet som tonåring är inte lätt alltså! Det känns nästan som att fotografen vill att man ska bli ful.....

4:e kommentar, skriven , av Jenny:

sv;
Vad bra! Det var ganska gott :D

5:e kommentar, skriven , av nelley:

sv; ja!! tack så mycket! :D

kram!

6:e kommentar, skriven , av Hannie:

SV; Sååå söta!! Tack för kommentaren! Snygg blogg du har!

7:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE:

Hej!

Nu är tävlingen om en personlig babyfilt avslutad, kika in och se vem det var som vann: http://angelica.blogg.se/2012/august/vinnaren-av-babyfilten.html

Glöm inte att vara med i min andra tävling!

8:e kommentar, skriven , av ofeliaströmberg:

sv. Tack så mycket! :D

9:e kommentar, skriven , av Sofie:

SV/ Men visst är det nice?? Kunde inte låta bli att beställa hem det haha :D

10:e kommentar, skriven , av Sanna:

Åh vad härligt det låter med så skojiga saker för Kevin.
och tack för kommentaren, jag är ju partisk och tycker självklart han är världens sötaste going ;)

11:e kommentar, skriven , av Emmy:

sv;
Aha hahah :D Jag är väl lite sån med jag, men i familjen varierar vi inte så ofta då jag inte är den enda som bestämmer. Tycker verkligen om det mesta hehe ;)

12:e kommentar, skriven , av Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo:

Mysigt med ett till litet tillskott i familjen =)

13:e kommentar, skriven , av Emelie:

sv: Tack! i mitten av december får jag börja träna som vanligt... Först ska jag ha gipset i en månad och sen ska jag gå hos sjukgymnast i ca 1, 5 månad...

14:e kommentar, skriven , av sabina mammastårtor:

tack snälla!

15:e kommentar, skriven , av Olivia:

- Åh, tack så mycket :))
Så bra! Det är toppen här ;)

16:e kommentar, skriven , av amanda:

Låter som en rolig vecka för det mesta!
Okej, jag har precis kommit hem från en hel dag av shopping.. haha trött i benen. Har ni planerat något roligt inför helgen då? :)

17:e kommentar, skriven , av Anna T - Nörd & Filmskapare:

Låter som en fullspäckad men kul vecka :D!

sv: Åh tack så mycket :D!!! Jätteglad av att höra att du gilla den! Jag håller på att skriva på ett långfilmsmanus med lite samma stuk faktiskt :D så hoppas att det blir film i framtiden!

18:e kommentar, skriven , av † MIRA HOLGERSSON †:

- Tack! :)

19:e kommentar, skriven , av Carro:

nice vecka! Jag ska med till tandis snart.. mindre kul! haha.

Sv NEHE, sjukt att hon åt murbruk inne på kåken! :P kan ju inte va nyttigt alltså! haha

20:e kommentar, skriven , av Emma :

Dagens vinnare är utsedd! Kika in och se om det blev du :D Inte?? Ny chans finns i samma inlägg ;)

21:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

fina skor! oh tandläkare ... måste boka en tid snart! ^^ mindre kul!

22:e kommentar, skriven , av Anonym:

Söta skor :)

23:e kommentar, skriven , av kaffehörnan:

De blir spännande
Hur går de med dina positiva tankar ?

24:e kommentar, skriven , av Charlotte:

Sv: Tack för din styrke kram behövdes verkligen den dagen :) Får be om ursäkt för ett så sent svar.

Åh bebis i magen :) När är du beräknad? Fick en liten flicka för 4 månader sen.

Ta hand om dig och ha en riktigt härlig helg!
Kram

25:e kommentar, skriven , av Kulan:

Har du fraser som du säger ofta eller hör ofta?

Kommentera inlägget här :