Tand.

publicerat i Denise;
Jag gick iväg till Malin idag och fick en riktig behandling som vanligt. Skönt att vara riktigt ren i munnen nu i alla fall. Malin är nog världens bästa tandhygenist och tänker mer på sina patienter än på sig själv tror jag. Jag gillar henne skarpt i alla fall, trots att hon gör att jag blöder i munnen som världens vampyr. Eller som hon säger; Gud vad jag misshandlar dig Denise, men bra blir det.

Det är en himla tur att jag har hög smärttröskel.
Jag kom på att jag har en tandläkartid nästa vecka också. Toppen... desto mer pain in the ass. Men lika bra att hålla efter sin tandhygien nu så att man slipper massa problem i framtiden. Det känns som man ändå kommer drabbas av både tandlossning och svag emalj framöver, så man får passa på att lägga ner pengar på sina egna tänder när man kan och har möjlighet.
 

Bilden är från 2009.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

japp :D

2:a kommentar, skriven , av J E N N I F E R:

Gillar din header! :)

Kommentera inlägget här :