12.12.12

publicerat i Gravid, Kevin 6 år;
Godmorgon världen.
Varannan natt tycks jag sova enormt bra - och varannan natt sover jag som en påse nötter. Det är otroligt frustrerande att inte kunna komma till ro. Det är tur att Kevin sover som en stock i alla fall. Det känns som jag kan sysselsätta mig med att sova några timmar idag när Kevin är på skolan i alla fall.

Nu kommer snart Andreas intrampandes från jobbet. Han slutar ju jobba nu klockan sju och fördelen med det jobb han har nu är att han jobbar två minuter här hemifrån.
 
Det är redan onsdag, herregud - är det bara jag som tycker tiden rusar iväg?
Imorgon är det redan lucia och Kevin ska vara utklädd till tomte på skolan.
Just det - ska bebis komma nu i december så har den hela dagen på sig att komma ut.
 
12-12-12 är väl ett unikt födelsedatum?
 
Kevin, drygt 10 månader.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Det hade vart riktigt coot. Kram

2:a kommentar, skriven , av Felice:

Fin blogg :) <3

Svar: Tack så jättemycket :)
Denise

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Verkligen ett unikt datum, bebis får verkligen ta och skynda sig isåfall! :p

Så sööööt bild på Lill Kevin! Liten pluttis! Fast han är ju lika söt idag också, värsta charmören!

Svar: Ja nu är det brådis ;) Men det känns ingenting så det blir inget nu idag heller.
Haha, tack Sandra, jag ska låsa in honom när han kommer upp i åldern sen. ;)
Denise

4:e kommentar, skriven , av Caroline:

Hade ju varit ett ypperligt datum att kika ut på :D

Kommentera inlägget här :