Älskade älskade älskade barn.

publicerat i Barnen, Bilder;


Andreas dotter kom över till oss tidigare i eftermiddag för att hälsa på den nya familjemedlemmen. Även hon hade med sig ett litet gossedjur/snutte till Julie och tösen tystnade nästan på direkten när man började skaka den framför henne då det även är en skallra. Så det var ett bra val från Andreas dotter. Den kommer nog finnas med länge, tusen tack.

Vi har verkligen två toppenungar till syskon och redan nu känner jag vilken bra uppväxt Julie kommer få med så bra förebilder som hennes syskon faktiskt är. U n d e r b a r a - ä l s k a d e - u n g a r.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kevin lite småtjurig för att inte han får hålla lillasyster ? ;)

Svar: Haha han har varit jättekänslig de senaste dagarna stackaren. Men nu precis innan han åkte till sin pappa så sa han att han hellre ville vara kvar hos oss. :( Lilla hjärtat.
Denise

2:a kommentar, skriven , av Memmiis:

Grattis till er!

Svar: Tack så jättemycket :) <3
Denise

3:e kommentar, skriven , av Mathilda:

Ni har otroligt fina barn :)

Svar: Tusen tusen tack Mathilda. Snart kommer din skatt också. Jag ska hålla utkik nu på bloggen nu när vi piggnat till. Jag är nog lika förväntansfull som du! <3
Denise

4:e kommentar, skriven , av anna:

Mysigt:-)

5:e kommentar, skriven , av Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

VAd skönt att du fick sova ut, det behövde du.
Vilka fina syskon. De kommer ha det jätte roligt och bra tillsammans det är jag övertygad om.
KRAMAR

6:e kommentar, skriven , av Mammayohanna:

Grattis till lilla Jolie. Gud vilken söt tös!! Längre så tills min kommer ut :D

Svar: Tusen tusen tack :) det kommer gå så snabbt :) Snart har du din lilla ängel i famnen!God jul <3
Denise

7:e kommentar, skriven , av Mammayohanna:

Julie menade jag såklart!

8:e kommentar, skriven , av Lina:

Hej!
Var gjärna med i julensblogg på min blogg och få chansen att synas framför mina 300 läsare!
http://lifeaslina.webblogg.se/2012/december/julens-blogg.html#comment :D
Kram

Kommentera inlägget här :