Förkylda.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Kevin blev hemma med mig idag, så vi har roat oss med att kolla på Gustav 2 på Netflix och ätit mammas lax till lunch. Eller Kevin fick laxen till lunch och jag åt rester sedan några dagar tillbaka. Min näsa rinner hela tiden, Kevin har nyst runt hundra gånger idag - okej, men ett tjugotal i alla fall och halva natten spenderades med att han hostade stackaren. Så nu handlar det om att kurera oss så vi blir friska för jag vill inte ha bakterier kvar när bebis väl kommer. Med andra ord så har jag inte tid att vara sjuk nu, punkt!

Så nu blir det till att äta soppa med massa vitlök till middag idag så att vi värmer upp kropparna och dödar alla bakterier. Nudelsoppa tycker jag låter som ett utmärkt val. Synd bara att jag förätit mig på jordnötter så att ställa sig och laga middag precis nu känns inte direkt aktuellt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Krya på er!

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Exakt en sån ljusstake har vi också! :D

Svar: Haha köpte den för 10 spänn på röda korset ;D WIN!
Denise

3:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Men vafan, jag betalade 15 kronor för min! :p Myrorna ftw!

Kommentera inlägget här :