Godmorgon Söndag, Tredje advent.

publicerat i Högtider, Mat;
Godmorgon.
Äntligen har jag fått in en schysst rutin på min nattrytm igen. Gick upp klockan sju  idag när Andreas kom hem från jobbet (han står förresten och förbereder världens hotellfrukost åt oss för tillfället - han går från ett hotell till ett annat, haha) och känner mig utvilad. Trots att jag somnade vid tolv inatt.
 
Igår precis innan läggdags hade jag världens halsbränna. Så skulle jag gå och kissa innan jag somnade och fick världens suraste uppstötning som slutade med att jag stod och spydde upp alla chips och all middag från kvällen. Riktigt toppen verkligen. Det känns som jag har större nytta av att spy efter hon är född mer än innan nu, haha. Men det märks att man inte har samma space i magen längre utan att tjejen har en tendens att sträcka ut sina ben på de mest jobbiga platserna i magen att allt kommer upp på direkten.
 
Nu är frukosten klar, måste kila.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Ser ut som en bra start på söndagen! Trevlig 3e advent!

Svar: Ja det var en otroligt mysig överraskning när han kommer hem och börjar med frukost det första han gör =P haha. Trodde han hade blivit galen ;)
Hoppas du också får en mysig advent. <3 Kram!
Denise

2:a kommentar, skriven , av anna:

Jag spydde en del i slutet oxå. Det e la så jäkla trångt därinne:-P kram

Svar: Ja fytusan va hemskt det är just nu :( Som tur är så är det ju inte allt för lång tid kvar, thank god!
Denise

Kommentera inlägget här :