Härliga måndagsmorgon.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Hela morgonen har det varit strul för mig att logga in på bloggen. Morr, haha.

Men det var nog lika bra att det var strul då Kevin också var strulig på morgonen - jag fick fokusera på ett problem i taget helt enkelt. Först vid halv åtta började han äta sin frukost - så det är en himla tur att han börjar halv nio på måndagar säger jag bara. Det är otroligt läskigt på vägen till Kevins skola också då traktorerna lassat upp all snö på trottoarkanten, så barnen (sexåringarna) får gå på vägen som är otroligt trafikerad på morgonen både från höger och vänster körbana. Det är tur att de flesta har sina föräldrar med sig på morgonen när det är mörkt och snön yr.

Idag har jag tid på MVC halv tolv. Jag smög in till Andreas nyss och försökte fråga om jag kunde få skjuts till sjukhuset. Jag tror han svarade ja på frågan, men är inte riktigt säker. Annars får jag helt enkelt ta mig dit själv i modden även fast det kommer ta närmare en timma...

Hittade den här bilden på facebook igår och höll på att dö av garv.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Hahaha....så jävla klockrent

2:a kommentar, skriven , av Riccie - Mamma till Vilden 1vecka:

Hahaha min syster skicka över den till mig å skratta hysteriskt! Så himla sant! Potatisbebisar is thA thing! ;D
Kram R

Svar: Hahaha, ja jag ska skriva att den ser ut som en kålrot om någon frågar vem den är lik när jag ligger på BB ;)
Denise

3:e kommentar, skriven , av Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

TAck gumman!
Gisses, jag känner mig värdelös som är så dålig på att höra av mig.
Men hoppas du blev glad för länken iallafall. :)

Svar: Men herregud, jag är inte bättre själv!Gulle dig, världens bästa :) <3
Denise

Kommentera inlägget här :