Home sweet home.

publicerat i Julie 0-2 månader;
Vi är hemma nu sedan drygt två timmar tillbaka. Kevin har fått träffa sin syster och ingen var stoltare än han när han gav henne ett gossedjur. Vi passade på att äta lunch/middag hemma hos mina föräldrar och dem fick snoosa på dockan. Alla mår bra som sagt även fast det är lite ömt och jobbigt att gå efter alla stygn. Nu väntar vi på att donnan ska bli hela en dag gammal. Det är stora grejer det.

Hon ligger för tillfället och sover i sin babynest och grymtar av och an. Andreas har däckat efter att ha sovit alldeles för få timmar på flera dygn och jag ska väl inte vara sämre jag än att passa på att vila. Men först måste jag hoppa in i duschen och bli av med allt förlossningsslem. Har inte haft tid eller orkat duscha sedan jag var hemma sist, haha. Och man har väl inte direkt prioriterat hygienen sedan donnan kom.

// Lycklig mamma -89.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av naliie:

ååh sötnos! :D

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Hon är jättefin! Så mysigt med ett babynest, är glad att jag köpt något liknande :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh så fin hon är:) och vilket fint namn ni valde:) all lycka till er<3

4:e kommentar, skriven , av Riccie - Mamma till Vilden 2veckor:

Så fantastiskt söt hon är då!! Lika hårig som min lilla prinsessa ^^, hur stor var lilltjejen när hon föddes då? Ja är så nyfiken =)
Kramar och grattis igen!!!

Svar: Hon vägde 3240 och var 49 lång :) Så helt "normal". Kram <3
Denise

5:e kommentar, skriven , av anna:

Oj vad snabbt du är hemma. Jag låg kvar ett par dar. Kram

Svar: Haha jag står inte ut med Sjukhus. Antar att jag vill komma hem till vardagen så snabbt som möjligt <3
Denise

6:e kommentar, skriven , av Caroline:

Alltså sååå bedårande! Gull gull gull! :)

7:e kommentar, skriven , av Johanna - Mamma till Lilly, född i v.35:

Så himla söt :)

Kommentera inlägget här :