Jag är inte bitter.

publicerat i Gravid;
Nu har jag inga bekanta längre som är gravida samtidigt som mig. Alla har fått sina barn, vissa så långt som en månad i förväg. Jag tycker inte alls att det är orättvist eller att Gud på något sätt känner för att straffa mig med denna smärta i blygdbenet och sammandragningarna som kommer var tjugonde minut ibland dygnet runt - "bara lite till".

Min barndomskompis från gården där jag växte upp blev mamma idag till en pojke. Stort grattis till henne och hennes lilla prins ♥

Men jag vill också ha min bebis nu. Nu. Nu. Nu.
Snälla Gud. Jag har varit snäll i år. Eller det kanske är något man säger till tomten?
Hur som helst.
 
Du med högst makt, om du är tandfen, tomten, Gud eller påskharen skiter jag rent ut sagt i... - ge mig min bebis nu, tack på förhand. ♥♥
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mli - Husägare & blivande mamma ♥:

Ååh vilken fin mage :) Vecka? Jag längtar också himla mycket nu, vår lilla grabb väntas se världen i feb ;) Snart färdigbakad :D

2:a kommentar, skriven , av Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Lillan kommer nog snart ska du se. Oftast blir det när man minst anar det.
Jag väntar med på att syster ska få bebis (beräknat 20:e)

Fina söta Kevin nedanför. Stora killen.
Kram

Svar: Åh du blir snart moster alltså :D Du kanske är det sedan innan också...

Jag anar det minst nu ju ;) Kommer hon då som ett brev på posten? ;)
Kraaam!
Denise

3:e kommentar, skriven , av Mli - Husägare & blivande mamma ♥:

Okej, du har så nära :D Lyllo dig. En liten prinsessa, spännande :)

Jo, känns verkligen som att feb är en himla bra månad :) Skönt att slippa gå höggravid under sommaren också, jag själv är född i juli och mamma tyckte visst inte att det var så smarta drag ;)

Ah, tack :) Grattis själv och lycka till när det är dags :)

4:e kommentar, skriven , av Mli - Husägare & blivande mamma ♥:

Jaha, haha.. det är ju en fin månad att fylla år på, men inte att gå och vara gravid i ;) Tacka vettja vintern ;) Blir ju mysiga inomhuskalas istället, behöver man inte vara orolig för regn under en sommardag.. för nu ska man hålla sig inomhus oavsett ;)

Kram!

Kommentera inlägget här :