John Blund-dags

publicerat i Barnen;
Nu ligger barnen i sina sängar och ska sova för att orka upp imorgon. Hoppas inte Andreas dotter är otroligt morgonpigg bara för att hon går och lägger sig så tidigt, haha. Vanligtvis brukar dem ju gå och lägga sig tidigast klockan nio så två timmar gör nog stor skillnad. Tur att barnkanalen startar tidigt på morgonen.

Trots att jag försökt vara vaken hela dagen och har aktiverat mig näst intill hela tiden så har jag tagit micro-sömnstunder. Ögonen gick verkligen i kors framåt två och jag märkte att jag tjugo minuter senare vaknade till liv igen av att kärmor ringde. Tack och lov för det, annars hade jag nog sovit vidare och inte kunnat somna ikväll istället.
 
Andreas dotter fick jättefina kläder av farmor men hon ville att dem skulle slås in till julklappar för att öppnas efter jul när vi firar tillsammans. Innan hon slog in dem så hade hon mannekängvisning för oss och visade upp alla kläder, och vilken tjusig tjej vi kommer få efter jul. Så sött att hon insisterade på att kläderna skulle slås in också. Tokfia ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Hahaha, smart tjej. Kram

Kommentera inlägget här :