Julafton

publicerat i Högtider, Julie 0-2 månader;
Igår firade vi jul hemma hos mina föräldrar. Andreas mamma, morfar och syster med familj kom dit också så vi hade en otroligt trevlig jul. Massa mat som mamma hade lagat. En himla massa klappar. Ett alldeles för stort ost och efterrättsbord och en himla massa läsk senare så kom vi hem till oss, alla med matkoma. Andreas syster med familj sov över i ungarnas rum vilket funkade superbra. Jag och donnan gick bara upp två gånger och ammade i natt vilket fick mig att vakna ganska utvilad. Någon av gångerna tror jag även att jag ammade henne i sängen, trots att jag inte gillar det.
 
Vi fick massa fina julklappar. Bland annat en termos och mat-termos - främst till barnens utflykter och till skolan. Super. Och till jul-lotteriet fick vi ett våffeljärn och så fick Julie en minnes-box och en gutning till handen som farmor ska få komma över och hjälpa oss med senare i veckan. Helt underbara gåvor med andra ord. Julie gav även oss en julklapp i sängen på juldagsmorgonen då hennes navelstäng lossnade och pappan i huset trodde det var en gamal snuspåse som råkat hamna i sängen, haha! Snacka om att han fick en chock.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Vilken trevlig jul:-) kram

Kommentera inlägget här :