Lek och busträff.

publicerat i Barnen, Denise, Kevin 6 år, Skola;
Stressade iväg med Kevin tidigt imorse vilket egentligen var helt onödigt. Eller onödigt och onödigt var det inte kanske. Men onödigt att stressa. Dem skulle ju iväg till badhuset och när Kevin kom fram till skolan och hade fått av sig alla ytterkläder så kom precis fröken. Så då var det bara för honom att klä på sig igen..

När han väl klätt på sig och ställt sig i ledet så ville han att jag skulle följa med till bussen. Och den går ju precis här utanför oss så det var ingen direkt omväg. Utan jag traskade med honom i handen och pratade med hans fröknar som gick med de andra barnen.

När jag väl kom hem så slumrade jag till i sängen och vaknade nu av att kärmor ringde och frågade om vi kunde träffas. Så jag ska ta med mig Andreas dotter ner till coop vid tio så hon får leka av sig med sina kusiner som farmor är barnvakt till. Fick prata med den äldsta kusinen på tre i telefonen, haha. Han pratade på om allt och ingenting den lilla busungen och med högtalartelefonen på så hörde jag knappt ens hälften av vad han sa. Men han är så söt och otroligt duktig på att prata den killen. Och hans syster också för den delen.

Så nu ska jag mysa barn en stund på förmiddagen innan Kevin ska hämtas vid tolv.
 

Skrattar alltid lika gott när jag ser bilden från julafton förra året och paniken i den minsta
kusinens ögon när hon hamnar hos mig och måste ta kort med mig. Haha. Älskade unge!
(Tänk att det redan gått ett år sedan bilden togs- otroligt knäppt!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kristin:

Vilken fin bild :)

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

HAHAHA underbar bild verkligen, hon ser verkligen vettskrämd ut!

Kommentera inlägget här :