Let it snow, let it snow, let it snow.

publicerat i Denise;
Imorgon direkt efter frukost går jag och Kevin till mina föräldrar. För tillfället vräker snön ner så förhoppningsvis kan vi ta oss fram till dem utan att behöva klättra över snöhinder och snöhögar. Men det ska bli mysigt med vuxet sällskap. Andreas kom upp ur sängen vid halv tre och gick till jobbet nu vid halv fem. Han är osäker på om han behöver jobba hela natten ännu en gång eller inte, stackaren. Jag lär ju få information om det under kvällen eller natten.

Trots att jag är förkyld har jag fått en hel del gjort idag. Har städat, diskat, lagat mat (okej, endast lunchen är lagad mat idag) och tvättat två maskiner tvätt. Nu inväntar jag kvällens långfilmer på tv:n och ska förhoppningsvis sova lika gott i natt som igår natt.

Man kan ju alltid hoppas.
 

Kommentera inlägget här :