Reklamblad och egna pengar.

publicerat i Barnen, Denise;
Ungarna var ute och lekte i flera timmar i snön idag och kom endast in för en snabb lunch framåt eftermiddagen. Efter lunchen drog vi till mina föräldrar där jag drack löjligt mycket julmust och åt tillräckligt många bullar för att vågen skulle visa det dubbla, typ. Jag väger enligt min mamma och pappas våg sjuttio kilo nu, herre min gud - haha.

Satt och suktade över alla saker som Lidl har nu till jul i deras reklamblad som mamma och pappa sparat hemma. Julkorv, julskinka och färsk krabba. Omnom. Synd att allt drar igång först nästa vecka annars hade jag nog köpt upp mig på det ovanstående om det såg lika fräscht ut som i reklambladet redan i morgon.
 
På hemvägen fick ungarna tjugo kronor var av farsan att handla för. Kevin handlade såpbubblor och Andreas dotter handlade smarties och en chokladbar, så nu är dem nog nöjda ikväll.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Men vad skådar mitt öga? Är det en mobilbild? :o

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Jag börjar bli så sugen på julmat! Är nästan sugen på att göra som några vänner till mig och tjuvstarta med att äta lite julmat på första advent :)

3:e kommentar, skriven , av Mathilda:

Så mysigt med snö :)

4:e kommentar, skriven , av anna:

Passa på och ät nu. Efter jag hade fått Joey hade jag ingen matlust på säkert två månader. Kram

Kommentera inlägget här :