Sex laxar i en laxask.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
En räddande ängel måste jag säga är den personen som uppfann långkalsongerna. Otroligt skönt att slippa frysa om benen idag, trots att långkalsongerna hänger som en rörmockares byxor över min gravida rumpa. Men det är låren som är den värsta utsatta kroppsdelen för min del när jag går utan, och det tar sjutusen år att få dem uppvärmda igen.
 
Jag och Kevin gick hem till mina päron efter skolan. Eller jag gick och Kevin blev dragen i pulkan, latmasken, haha. Mamma bjöd på supergod norsk lax stekt i ugnen så nu är jag proppmätt. Jag är otroligt glad över att Kevin är galen i lax. På hemvägen fick Andreas dock hämta mig. Mina ben ville inte ta mig hem igen så han fick köra upp och hämta oss, haha.

Nu har jag precis fixat upp barnsängen med lite slit, stånk och stön. Men nu är den på rätt våningsplan, anpassad för en nyfödd. Perfekt.

Nu är vi hemma i alla fall. Mys.

Kommentera inlägget här :