Smet.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Precis den dagen man inte har något godis, inga popcorn eller chips hemma så blir man supersugen på just det, givetvis... Funderar på att baka en kladdkaka eller något. Eller enbart göra smeten då jag kan vara utan kakan om jag ska vara ärlig. Å andra sidan så lär jag med högst sannorlikhet vara vaken hela natten om jag enbart skulle äta smeten, vilket inte är så smart nu när jag förhoppningsvis vänt tillbaka mitt dygn rätt igen.
 
Nej ärligt talat så blir det nog att kväva sötsuget med en liten flaska vatten och en morot eller något.
Imorgon är det lördag så då får vi gå och handla massa snask.
 
Nu ska jag snart tvinga Kevin borsta tänderna och slänga lilleman i säng. Det blir nog en tidig morgon imorgon. Mys..
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

D e jobbigt när man är så sötsugen. Jag dricker glögg för att bota min. Kram

Kommentera inlägget här :