Tio minuter.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Underbart är kort sägs det ju, enligt Magnus Uggla i alla fall.
Andreas stack till jobbet för några minuter sedan och gick upp ur sängen några minuter innan han började jobba. Så idag fick jag träffa honom i tio minuter. Min otroligt duktiga man. Men jag saknar honom massor nu när han jobbar från 17-07. Förstår att han sover bort hela dagen med ett sånt arbetspass. Det kunde bli lika tufft arbetspass för honom ikväll också. Tredje dagen i rad. Huwaligen.

Till middag idag fick jag och Kevin min mammas kroppkakor. Så himla gott att dränka dem i bechamelsås och lingonsylt. Kevin vräkte i sig tvä stycken och jag tog tre till middagen och med oss hem fick vi fyra stycken till lunch imorgon. Omnomnom.

Just nu kollar vi på barnfilmer på Netflix via Wii:t och äter massa snask.
Idag köpte jag på mig både godis, läsk och chips - och gissa vad?
Idag är jag inte ens sugen på något av det jag köpt... doh.
 

Lyckades fånga min älskling på bild nyss i alla fall. Det händer inte allt för ofta nu för tiden.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jobbigt för karln din! :/ Men måste man så måste man. Det kommer nog bättre tider snart! :)

Men gud vad passande. Du som INTE är sugen på gotta men har en massa, kan ju skänka det till en sådan som mig, som så gärna VILL ha men inte har. Deal? Kanon! :D

Svar: Haha tokfia! Har man och inte är sugen så spar man till den dagen man är sugen. Haha. ;-)
Men... skickar du ner lite gott kaffebröd och en schysst matlåda med mat i så kanske vi kan införa en deal ;)

Kram.
Denise

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Jag är alltid sugen på det som inte finns hemma :P

Svar: Jag också. -_- världens jobbigaste handikapp. =P
Denise

3:e kommentar, skriven , av anna:

Är netflix bra

Svar: För barn är den super men för oss vuxna... känns det som man sett det mesta av vad netflix har att erbjuda för tillfället. Men det betyder ju å andra sidan inte att dem kommer förbättra sig och ta in nyare filmer snart! ;) Så, ja jag tycker nog dom är ganska bra! :)
Kram!
Denise

Kommentera inlägget här :