Trötta och ivriga barn.

publicerat i Barnen, Skola;
Ungarna blev lite väl högljudda nu ikväll så dem har precis slängts i säng. Jag tror deras högljuddhet hade att göra med att dem var övertrötta, annars vet jag inte varför dem var tvugna att skrika åt varandra så när dem talade, haha.
 
Så fort Kevins klasskompis gick hem idag så frågade han på stört när han kunde få komma hem till henne. Gullungen. Det märks att dem trivdes i varandras sällskap. Och hon är så himla lugn och stillsam så för min del gör det absolut ingenting om hon kommer hem till oss fler gånger. Det märktes nästan inte ens att hon var här, och ändå hade barnen så roligt tillsammans.

Idag till middagen fick barnen välja mellan levergryta eller pannkaka. Inte för att vi har någon levergryta hemma, inte ens lever har vi hemma. Men dem fick i alla fall valet mellan dessa två rätter. Gissa vad dem valde utan klagomål?! Haha. Härligt, morsan som inte orkar laga middag utan tar det färdiga alternativet. That's me.

Kevin ska åka och bada i badhuset tidigt imorgon bitti. Därför bör barnen somna ganska snart om han ska orka stressa på morgonen: Men det ska nog gå bra. Det viktigaste är väl att jag somnar i tid så jag inte sover bort hela dagen imorgon...
 

Kommentera inlägget här :