Your out.

publicerat i När kommer bebisen?;
Nu vågar jag mig på att stryka ännu en gissning då den var idag, på förmiddagen. Och jag har inga känningar alls än så jag vågar mig nästan på att stryka bort hela den 18:e. Men för säkerhets skull så väntar jag till ikväll med den andra. Så sorry Ricce men även du hade fel den här gången, och även du Sandra, då jag tvivlar stort på att jag kommer åka in ikväll, haha.
 
 
Kevins Gudmor Louise - klicka här för att komma till bloggen
21 december.

Michaela (Laura)
26:e december.
 
 
 
24:e december
 
19:e december
 
24:e december
 
26:e december

Elin - klicka här för att komma till bloggen
4:e januari

Elins pojkvän Andreas
13:e december

Mormor Birgitta
1:a januari

Sandra - klicka här för att komma till bloggen
22:a december

Johanna - klicka här för att komma till bloggen
24:e december

Ricce - klicka här för att komma till bloggen
18:e december, på förmiddagen.

Sandra - klicka här för att komma till bloggen
18:e december
 
Mikaela - klicka här för att komma till bloggen
25:e december

Anna Hedström
1:a januari

Jennifer - klicka här för att komma till bloggen
2:a december
 
3:e januari
28:e december

Lise
3:e januari.
 
 25:e december
 
30:e december

Kristin - klicka här för att komma till bloggen
30:e december
 

Dagen till ära får ni en till gravidbild med en osminkad, trött och näst intill förstörd mamma.
Notera att man ser ut så här efter typ fyra timmars nattsömn och en kort tupplur på förmiddagen...

38+2 tror jag att jag befinner mig i idag... håller inte räkningen så värst bra längre.
Elva dagar är det kvar till beräknad födsel i alla fall.
Elva fjuttiga dagar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Så fin mage! :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

Tycker att du har en underbar mage

Kommentera inlägget här :