Cast away to the moon.

publicerat i Vardag.;
Mina grannar spenderade kvällen så som jag hade önskat om jag vore frisk. Dom har eldat i öppna spisen. Hur jag vet det? Jo, lukten sprider sig även hem till oss. Vår öppna spis har tydligen gallret öppet så doften sprider sig lätt och jämnt i lägenheten. Jag tippar på att dom haft skön musik i bakgrunden, haft tända ljus, ätit en god middag tillsammans och skrattat åt dåliga svenssonskämt hela kvällen.

Nu senare ikväll så kollade jag på en kinesisk rulle tillsammans med Andreas. Men jag gillade den. Asiater lever verkligen ut sin fantasi på rätt sätt i filmer. Lite surrealistiskt, lite realistiskt och med massa tanke bakom varje scen.
Har ni tid över, typ ganska precis två timmar. Så ge filmen, "Cast away to the moon" en chans.

Gillar ni Cast Away med Tom Hanks så kommer ni garanterat gilla den asiatiska versionen av filmen också.

Kommentera inlägget här :