Chuck Norris är brudarnas hemliga älskare.

publicerat i Vardag.;
Mitt huvud sprängs snart. Ba-boom. Jag somnade vid halv tolv igår och vaknar fem i sex av en hostattack. I mitt huvud känns det som att två händer är placerade vid inne i skallbenet vid tinningarna och försöker tvinga sig själv att ta sig ut. Ögonen gör ont, huvudet gör ont, halsen gör ont efter allt hostande, och magen gör sjukt ont för att den där jefla Chuck Norris låg med mig igår natt.

Just nu känns andningen värst. Andas jag för hårt - hostar jag. Andas jag för lite, hostar jag (eller dör av syrebrist). Andas jag inte... så ja - hostan kommer nog alltid finnas där varesig jag vill det eller inte.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina:

sv: Näe förstår de. Inge kul att bo nedanför ett par som aldrig någonsin kommer överens heller heh :)

Kommentera inlägget här :