Det där med ankbröst och svanbröst.

publicerat i Tjejsnack;
Jag har alltid varit minst i klassen. Alltid använt mig av storlek small i kläder och har alltid varit lite "sen" på det mesta. (Okej, i'll admit it, inte på alla ämnen och i allt kanske!). Precis när jag började få myggbett till bröst så blev jag gravid och fick, KA BOOM, - Dolly Parton under en natt - bröst som jag inte längre kunde handskas med. Amningen gick bra på ett bröst. Det andra bröstet sinades ganska snart och återgick till sin normala storlek, size zero. Det andra bröstet blev aningens större, men ingenting att hänga i julgranen precis. (Inte för att jag har lust att hänga mina taxöron i julgranen - det vore ju idiotiskt...)

På senare tid så har jag haft sån ångest över brösten. Det är ändå brösten som gör kvinnan... eller kvinnan som gör brösten? Whatever. Bröst är viktiga i alla fall. Det är inte så att jag kommer dra ner byxorna inför en främmande person för att verkligen bekräfta att jag är brud, hoppas jag.

Men idag finns alla möjligheter i världen till att bli bekväm med sig själv. Det finns operationer för den som vill riskera sitt liv. BH-inlägg för den som vill riskera att skrämma skiten ur sitt one night stand. Och så finns det jättebra BH:ar på Lindex för en billig peng.

Låt oss ta en titt på skillnaden mellan en "vanlig" BH och en "BH-send-from-above-BH".


Do you see my point here?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefina:

Sv: Tack :3

Kommentera inlägget här :