Fel paket till fel person.

publicerat i Vardag.;
Jobbet ringde mig precis. Jag fick en enorm ångest över att jag lämnade halv sju personalen helt ensam, från sju fram till halv åtta. Jag ber till gudarna att det inte var mycket barn vid den tiden. Jag har även sjukskrivit mig fram till onsdag som det ser ut nu. Det känns som jag bär på en enorm bakfyllehuvudvärk och att någon skickat fel paket till mig - för jag har inte beställt två ton snor i min näsa, tjugofyra nysningar per dag eller en hostattack en gång i timmen.

Någon som saknar ett paket med en dunderförkylning och vill ge sig till känna?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pommez<3:

Sv; Haha!

Hur mår du och Kevin? :)<3

2:a kommentar, skriven , av Pommez<3:

SV; Åh, jobbigt med förkylningar. Jag är också lite förkyld men jag börjar bli frisk :) Krya på dig<3

Haha, jag tror han har roligt ;)<3

3:e kommentar, skriven , av marina:

sv. Tack så hemskt mycket! :) & krya på dig.

4:e kommentar, skriven , av KAN DEE▲:

svar: åh men kära hjärtanes, vad go du är! vad glad jag blir! tusen tack :) kramar!

Kommentera inlägget här :