Jag är jättetrött.

publicerat i Kevin;
Nu är jag hemkommen från jobb och från dagis. Jag hämtade nämligen Kevin på dagis - och från mitt jobb är det en promenadväg på tjugo minuter innan man är framme vid Kevins dagis. Men det gick superlätt att hämta honom idag. Inget krångel alls - och inget tjaffs om att vilja stanna kvar.

(Ungar har en tendens att aldrig vilja gå till dagis på morgonen - och när man väl kommer och hämtar dem vill dom aldrig gå hem!)

Vi tog sällskap hem av Kevins bästa kompis, Alex och hans mamma på bussen.
Så resan hem blev jättebra den också!



Grabbarna grus, 2011 & 2009

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LINDAVIOLA!:

sv; Om man verkligen vill, så går det. Det blir tufft, men det går :).

2:a kommentar, skriven , av Bloggstyle.se - Blogghjälp:

TÄVLINGAR

BLI VECKANS BLOGG ELLER MÅNADENS, DRAR FYRA STYCKEN

SYNS FÖR CA 500 BESÖKARE/ DAG :)



TITTA GÄRNA IN

3:e kommentar, skriven , av Naliie:

du lyckas alltid hamna på aktiva listan :P

4:e kommentar, skriven , av ♥felicia♥:

Söta:)

5:e kommentar, skriven , av Karoliina Syrjälä:

sv; Åh man tackar! :)

6:e kommentar, skriven , av ewe:

Fin blogg, gör du gratis design? =)

7:e kommentar, skriven , av steffie(amandaosteffie):

sv. hahaha ja :p



hur mår du? :)

8:e kommentar, skriven , av Louise:

Åh vad söta :)



sv: Haha ja det kan jag lova att det var också! ;)

9:e kommentar, skriven , av Camila:

Helt tillbaks från bloggpausen så kika in!

/Allt bra? Fin blogg :)

10:e kommentar, skriven , av ebba- en blogg om allt!:

sv; ja super kul! :D

11:e kommentar, skriven , av Valentina:

åh vad söta bilder! :)

Kommentera inlägget här :