Jobbe jobbe jobbe.

publicerat i Denise;
Nu är jag helt slut. Jag har placerat min söta rumpa i sängen en stund, men snart kommer nog familjen kräva att jag gör någonting här hemma. Om jag gör disken, tror ni att sambon lagar maten då? Hmm.. värt ett försök, för jag slipper lätt att laga mat nu.

Sen så måste jag hänga tvätten också. Den som Andreas tvättade igår. Och så... ja ni fattar. Ni ska inte tro att man är arbetslös för att man har kommit hem. Haha. Nu är vi inne på halvtid på jobbet. Snart har jag bara två veckor kvar och sen får jag hoppas på att det kommer något annat långvikariat direkt efter. Det är så segt att gå hemma och strosa nämligen. Å andra sidan så måste jag anstränga mig lite och kräva mer jobb. Men... det orkar man ju inte.

Bekvämast är det om jobben kommer åt en.


Hej jag heter Denise, och jag är en latmask.

Kommentera inlägget här :