Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Sv; haha tack så jätte mycket!

Vi kan kanske få se en titt på ditt sovrum också? Hade varit roligt!

Ta gärna en liten titt på min blogg och lämna en kommentar! ^^

2:a kommentar, skriven , av Rebecca:

hahah ^^,

3:e kommentar, skriven , av emma:

sv: Samma här, bara varit lite trött.

4:e kommentar, skriven , av Sofie:

Svar: åh tack! :D

5:e kommentar, skriven , av Mikaela:

haft en bra dag? :)

6:e kommentar, skriven , av Agnes:

HAHA<3

7:e kommentar, skriven , av Keamy:

SV: Fy dig för att du påstår något sådant! Jag har nämligen också dvärghänder och tyckte det var asknäppt att spela i början. Men inte nu (:

8:e kommentar, skriven , av Mikaela:

SV: kul och höra! :)

Min dag har varit rätt seg i o med att jag är sjuk men annars helt okej! :)

gillar din blogg.

9:e kommentar, skriven , av Kajsa-Lena:

sv. Tack så mycket! JA visst är dom underbara bilderna, de visar verkligen hur underbara de äldre är!

10:e kommentar, skriven , av Mikaela:

SV: i helgen blir det melodifestivalen mys med mina bästavän! :) hos dig då?

skulle du vilja köra ett länbyte?

11:e kommentar, skriven , av Nancy:

Sv; Haha aa ;)

12:e kommentar, skriven , av Agnes:

sv: Haha ja! Tar bussen varje morgon, fast vår busshållplats är lite mindre, så lite mindre mellanrum är det;)

13:e kommentar, skriven , av Kajsa-Lena:

sv. Faktiskt! De får de är faktiskt hur härliga som helst och är ju precis som oss, fast med mera i bagaget... ;)

14:e kommentar, skriven , av Monia - med bulle i ugnen ♥:

haha den där såg jag på facebook nyss, höll på att dö verkligen. Den stämmer så bra!



sv: tack så mycket :)

15:e kommentar, skriven , av Emma:

Tänkte bara tipsa om den nya modebutiken på nätet, www.drezz.se. Kika gärna in :)



Hoppas du haft en trevlig vecka ♥

16:e kommentar, skriven , av emilia:

Haha så sant!



Vill du tjäna pengar på dig blogg? - Tänkte väl det, kika in hos mig och läs om hur jag gör :)

17:e kommentar, skriven , av Mikaela:

SV: usch så trist!

ja men självklart! jag följer dig nu:)

18:e kommentar, skriven , av Keamy:

SV: Alltså, killar! Man blir verkligen helt sänkt av dom ibland ;)

Sa till pappa att jag ville bli polis, då svarade han att det skulle aldrig gå för jag har ingen kondition. Taskigt.

19:e kommentar, skriven , av Valentina:

Ah, jag fattar. Florens är en fantastisk stad, mycket kultur och fina butiker men inte så kul för barn. Är ni sugna på sol och bad i Italien som är barnvänligt kan jag varmt rekommendera Rimini. Underbar stad på östkusten. Mycket kul att göra och många ställen runt omkring att åka till, olika städer och vattenparker och grejer för barn. Stranden är fantastisk, maten gudomlig och nattlivet grymt om ni lyckas få en ledig kväll ;)



Kram på dig!

20:e kommentar, skriven , av mallan - lika färgglad som regnbågen:

Sv: Ja jag skakade som tusan och fick sätta mig ner i typ 20 minuter innan jag vågade ställa mig vid räcket och kolla ner. Riktigt läskigt men skit coolt :)

21:e kommentar, skriven , av PEEKÅÅÅÅ:

HAHAHAHAHAHAHHAHA SÅ JÄVLA KLOCKREN!!!

22:e kommentar, skriven , av Ellen:

Sv: Ja den har jag målat :) tack!



Hahah så sorgligt men sant :D



23:e kommentar, skriven , av maria:

Nu har jag lagt ut dagens åsikt och den handlar om lättklädda tjejer på facebook

Check thiis out ^^

http://ettexemplar.blogg.se/2012/february/dagens-asikttanke.html#comment

Kommentera inlägget här :