Lite onödig fakta.

publicerat i Vardag.;
Jag har insett att min senaste kyss – hamnade på min panna istället för på min mun. Jag klandrar honom inte, tihi.
Jag pratar - jättesnabbt när jag känner mig smart, vilket får mig att låta osmart.
Jag tycker om – mat, godis, cola, mjölk.
Jag avskyr när folk – ljuger.
Mina närmaste vänner är – oersättliga.
Min första vän hette Louise.
Kärlek är – Familjen.
När jag borstar tänderna – blir dom rena och jag slipper hål.
När jag lagar mat – så använder jag fantasin.
Jag tänder på – ljus och min öppna spis.
Det sexigaste yrket är – bartender.
Det är charmigt när – Andreas säger att jag är vacker när jag känner mig som skit.
Jag är rädd för – skräckfilmer.
Den värsta känslan är – att vara utstött.
Den bästa känslan är – att vara lycklig.
Jag är bäst på - att glömma bort att säga hur mycket någon betyder för mig.
Jag är sämst på – att hålla mig frisk.
Om jag var ett djur skulle jag vara – en sengångare.
Om jag var en insekt skulle jag vara – en myra och dra mitt strå till stacken.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara – en kökskniv.
Jag kommer alltid att vara – lite udda.
Det finaste som finns – är att vänta i flera månader på något så vackert.
I sommar – ska jag fira min och pappas födelsedag som vanligt.
Sist jag grät var – i natt när jag spydde.
Jag kan – ha gott självförtroende.
Jag kan inte – lyssna på musik en hel dag.
När jag vill tänka går jag – ner i badkaret.
När jag bakar så bakar jag - absolut inte matbröd för det blir tegelstenar.
Min mobiltelefon är – en fyrkantig sak man kan ringa med.
När jag vaknar på morgonen – försöker jag ta mig upp direkt.
Innan jag går och lägger mig - borstar jag mina tänder
Just nu tänker jag på att – jag vill stänga av barnprogrammet på tv.
imorgon kommer jag - sova ut länge.
Jag vill verkligen – att Kevin ska växa upp och bli lycklig.


Kevin 2 år.

Kommentera inlägget här :