Minikocken.

publicerat i Vardag.;
Blä för att gå upp tidigt. För att minska mitt arbete med bloggen så har jag därför tidsinställt några inlägg som kommer ploppa upp under dagen.

Just nu är jag i alla fall på jobbet. Jag har lång dag idag 7-16 för att vara exakt (okej, inte överdrivet lång kanske).
När jag kommer hem ska jag handla och laga en middag som Kevin beställt. Vad det blir vågar jag inte ens tänka på. Men för- och varmrätt blir det i alla fall. Tror att jag ska ha lillkocken med mig, så han får hjälpa mig med maten i eftermiddag.

Tjing.


Jag & minikocken 2008.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av WILMA:

önskar dig en riktigt fin dag!:)



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!:

Hej på dig! :)

Va gärna med och tävlar om veckans blogg och får chansen att synas med en FET bildlänk på min blogg i en hel vecka! Tävlingen avslutas redan 20.30 & vinnaren utses på kvällen ;)

http://sense.webblogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang-1.html

3:e kommentar, skriven , av Monia - Med bulle i ugnen:

Jag har precis startat en ny tävling i samarbete med Smartasaker.se :) Om Inte den tävlingen passar dig så har jag flera andra också! Kika gärna in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

4:e kommentar, skriven , av Emilia:

Fin blogg :)

5:e kommentar, skriven , av Frida:

Allt bra idag?:))

6:e kommentar, skriven , av ebba:

godmorgon , allt bra hos er idag ?

7:e kommentar, skriven , av Klara:

Min helg var toppen. Hur var din? Hann du göra någonting roligt?:)



Hoppas att du får en riktigt fin start på veckan!

8:e kommentar, skriven , av Olivia - Ung mamma till Ted:

Hihi, söt bild ! :)

9:e kommentar, skriven , av Lisa:

Sv: Tack så jätte mycket! :)

Kommentera inlägget här :