Omega 3 försäljare.

publicerat i Kevin;
... är ni dumma i huvudet eller?

Snackar med en tjej som försöker ge mig gratisprov på Omega 3 med några få utvalda tabletter. Fan va nice är min tanke, jag äter aldrig fet fisk och är säkert i stort behov av omega 3 tabletter.
Tjejen snackar om fördelar och hur viktigt det är - samtidigt som jag instämmer. Hon bekräftar min adress och bekräftar gång på gång att detta är g-r-a-t-i-s.

Sen mot slutet nämner hon att hon spelar in samtalet. Hon säger då att hon måste dubbelkolla med mig så att allt stämmer - hon börjar med adressen, ja den stämde. Sen rabblar hon fort som attan upp någonting i stil med; "Men va bra, då ser vi till så att du får en gratis premeration på Omega 3 tabletter i sex månader för endast 399:-.

Say WHAT?
Nej, det var inte riktigt vad vi kom överrens om - säger jag.
Vadå? frågar hon och låter konfundersam.
Ja, gratis är väl ändå GRATIS?
Ja men det är gratis.
Jasså, så de trehundranittionio kronorna makuleras?
-klick.

Hon la på.


JÄVLA TELEFONFÖRSÄLJARE!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annellisaa:

haha vilken idiot!

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Allt bra ? :)

3:e kommentar, skriven , av maria:

hahahahahaha vilken mupp

4:e kommentar, skriven , av kerstin:

Nej det är bra is än Fina bilder du har

5:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Jag hatar telefonförsäljare. Blir tokig på sånt där. Brukar bara säga nej innan de ens hunnit berätta vad de säljer :-p.

6:e kommentar, skriven , av Saga - FOTO&DESIGN:

Haha vad knasigt! :')

7:e kommentar, skriven , av issa:

Gratis länkning till alla som gissar rätt på frågan i min blogg ;) yeeey.



Ha en grym tisdag :)

8:e kommentar, skriven , av Angelica, mitt liv i New York:

Tack så jättemycket! Ja det var verkligen helt otroligt, får nästan nypa mig själv! :D

9:e kommentar, skriven , av Tina- mamma till Julian:

Det var fullt av dom!!



Sv. tack det var snällt sagt! Detsamma måste jag säga nu då jag ser vilken fin son du också har!

10:e kommentar, skriven , av gabbi:

de ringer till min konstant också och frågar efter min pappa och när jag varje gång säger att han inte är här så lägger det på luren rakt i örat på mig. istället för att sluta ringa! irriterande och jag förstår verkligen dig!



hehe jag har en kompis som en gång svarade och de sökte hennes pappa och då sa hon nej tyvärr han avled förra veckan och då bad de så hemskt mkt om ursäkt och sedan dess har de inte haft en enda telefonförsäljare efter sig! grymt men lite hemskt sätt...



kramisar!

Kommentera inlägget här :