Sängbyten, AB.

publicerat i Vardag.;
Godmorgon världen.

I natt gjordes flertalet sängbyten. Jag sov inne i Kevins rum för att Andreas jobbade halva natten i vårat sovrum. Till en början låg vi tillsammans i Kevins soffa och halvsov. Kevin fick någon form av "panik" av att det var så trångt så han lämnade soffan och la sig i sin säng. När han sedan vaknade mitt i natten så kröp han upp till mig igen och då var det jag som fick "panik" och la mig i hans säng. Vid fem i morse så vaknade Kevin och insåg att jag inte låg där längre så då "gnydde" han lite - som barn har förmåga att göra. Och så gick jag upp och la mig bredvid honom i några timmar. Sen för en halvtimma sedan så har jag legat i Kevins säng igen. Men nu ska vi ju snart upp, så nu gör det ingenting om han skulle vakna.

Sängbyten, AB.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Känner igen såna där "sängproblem" :).

Gör jättegärna bloglovin byte med dig. Lägger till dig blev nummer 6 :) . Säg till när du lagt till mig också :D .

2:a kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Du ser numren när du lägger till en ny blogg om du gör det via bloglovins sökfält :). Då vi säger att det står 15 lägger du till dig blir du nummer 16 :).

Kommentera inlägget här :