Skolan.

publicerat i Vardag.;
Nu har vi varit i skolan. Kevin var måttligt intresserad, busungen. Från att vi kommit in så sa han
"kan vi gå hem snart?"
Från att oskyldigt ställa frågan till att tillslut dra mig hem. Så vi var bara där i drygt tjugo minuter. Men det känns som vi fick se allt vi ville se (läs; allt som jag ville se).

Vi träffade även på Liz och Jacob som vi gjorde sällskap med dit och en stund inne i skolan.
Nu är vi i alla fall hemma och Kevin mumsar på pizzan vi åt till lunch. Det finns mat så det räcker till middag åt honom. Själv är jag så galet mätt av den tidigare lunchen att det känns som jag ska spy.

"Mamma, jag älskar dig till döds" sa Kevin. Strax där efter försökte han strypa mig med världens bamsekram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eriica:

Vilken fin blogg du har! :)

Allt bra med dig?

Kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Sv; Haha det är väldigt sällan det blir så, ibland vaknar jag bara 30 minuter innan borstar håret & tänderna klär på mig äter frukost ibland. Och drar till skolan :D

3:e kommentar, skriven , av A.:

Svar: & dem var himla goda också. :D

4:e kommentar, skriven , av Matilda:

Sv: haha ja!

Jodå, helt okej, har du haft en bra dag? (:

5:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Härliga bilder :-).



HAHA William var precis lika när han var på besök i sin skola första gången, typ ska vi gå hem det här var tråkigt S.

6:e kommentar, skriven , av Louise |:

Tacktack! :)

Superbra här, mys-torsdag i soffan! hur är det med dig?

7:e kommentar, skriven , av evelina:

sv; jag lägger till dig nu :)

8:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]:

det är bra, sj då? :) kram

9:e kommentar, skriven , av Maja:

Sv; Vad bra att allt är bättre. Jobbigt att bara gå och vänta på att få jobba och träffa kompisar igen på förskolan :) Har du lust att följas på bloglovin'? Kram

10:e kommentar, skriven , av lynnesundd LGKS:

sv: klart!

läget?

11:e kommentar, skriven , av Louise |:

åh så mysigt! :)



Jag har ingenting inplanerat, ska nog försöka göra lite skolarbete som ska vara klart nästa vecka :) Du?

12:e kommentar, skriven , av Jessie:

Nej, inget speciellt.. Chillkväll + plugg.. typ.. Själv? :) <3

13:e kommentar, skriven , av Hannabel:

bloglovin byte? <3 :)

14:e kommentar, skriven , av Jessie:

OKej, hehe :)

15:e kommentar, skriven , av Felicia:

Sv: Ja haha :)

16:e kommentar, skriven , av Jessie:

aa, ska vara i stallet och tävla :) Annars inte mkt :P Sj? <3

17:e kommentar, skriven , av Mikaela:

åh så söta! :)

Kommentera inlägget här :