Tack snälla Gudmor Sandra.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin fyllde som sagt sex år den 12:e februari i år. Och hans gudmor Sandra och jag har gått om varandra med sjukdomar. Har det inte varit jag och Kevin så har det varit hon och hennes söta dotter som har varit sjuka. Nu var hon så less på alla sjukdomar så hon körde förbi med Kevins födelsedagspressent så jag fick springa ut och hämta den. Vi växlade några ord innan vi skildes åt igen.

Kevin var givetvis ivrig över vad han skulle få. Och snabbt som attan öppnade han pressenterna. I ena paketet var det ett innebandykit med bollar och klubbor. Awesome, det ska vi ha superkul med i sommar, jag och Kevin.

Och så fick han den här, jättesnygga tjocktröjan.
Jag måste säga att jag blev förälskad i den direkt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Zabina:

hhaha, sjukt!

här med ;)

2:a kommentar, skriven , av A L I N A ♥:

Snygg! ^^

SV: Hihi, tack! :D

3:e kommentar, skriven , av Sarapetter ^^:

- haha tackar :D snygg blogg du har!



har du lust att göra ett bloglovin byte med mig?

4:e kommentar, skriven , av Sosweetie.:

haha,bra då e jag ju inte ensam :P

5:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

6:e kommentar, skriven , av amanda:

ja visst är det :)

7:e kommentar, skriven , av Sarapetter ^^:

- okej, jag med :D händer idag?

8:e kommentar, skriven , av Alle:

Skiiiit fin blogg!! Skulle du vilja göra ett bloglovin eller länkbyte? :))

9:e kommentar, skriven , av Cissi:

Sv: Ja, hur gullig som helst tycker jag! Synd att det är min grannes katt och inte min egna :/

10:e kommentar, skriven , av Linda:

fin :)

11:e kommentar, skriven , av iiiden:

sv: tack! ja de är jag som gör frisyrerna :D

12:e kommentar, skriven , av ewwe:

sv: Haha! ;) Nä förstår det och tack så mycket, det ska bli himla skönt! :D

13:e kommentar, skriven , av hanna ♡:

så vacker asså! :D

14:e kommentar, skriven , av Linda:

det gör han nog:D



allt e bra med mig du då?:D

15:e kommentar, skriven , av ewwe:

sv: haha ja enligt yr.no ska de va sol hela veckan :D

16:e kommentar, skriven , av AGNES ❤:

- okej :)

17:e kommentar, skriven , av A L I N A ♥:

SV: Hihi c:

18:e kommentar, skriven , av Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥:

Svar: tack så mycket! :)

19:e kommentar, skriven , av Alicia Blomqvist:

Fin blogg! Hur mår du?

20:e kommentar, skriven , av iiiden:

Nemen tack så mycket! Det är superenkelt, om du går in på kategorin frisyrer kan du se mer och även videos på hur du kan göra enkla och härliga frisyrer ! :D

övning ger färdighet :D

21:e kommentar, skriven , av Lindassphoto - fotoblogg:

Jo förresten, har du lust att göra ett bloglovinbyte? :D

22:e kommentar, skriven , av Charlotta:

Jättesnygg tröja! :D

Kommentera inlägget här :