Ungen som inte vill sova.

publicerat i Vardag.;
"Mamma, titta! Hihi, jag har lagt upp lite kuddar i sängen".
"Mamma, mitt mjölkpaket är alldeles platt och du ska få det av mig."
"Mamma, jag kan inte sova."

- Inte jag heller!

Kevin slängs i säng vid sju varje kväll
. Anledningen till det är att han blir så otroligt trött och grinig om han inte får tio timmars sömn per natt - minst. Och vi som vanligtvis på vardagarna går upp senast halv sju och äter lite frukost tillsammans har inte tid med sura miner, haha. Så Kevin kör på sina vanliga rutiner på vardagarna helt enkelt. Även fast vi är hemma och gärna gör oss bekväma med att vara uppe lite, lite längre än normalt.

Ligger och slötittar på Sofias Änglar. Är nog lite ofokuserad, för jag har inte gråtit ett dugg än, vilket är otroligt ovanligt för att vara mig, haha!

Förhoppninsvis har krabban somnat undertiden detta inlägg skrevs.



Lyckligt barn, 2009.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

Haha skönaste bilden ever :D



SVAR: YES, äntligen en som hatar melodifestivalen lika mycket som jag :D



PS. Skulle du vilja vara med och tävla om en goodiebag full med smycken värde 300 kronor? Den tävlingen kommer jag nämligen att starta när jag har nått 200 stycken som gillar min fanpage. Så in och gilla vettja, och bjud även in dina vänner för att tävlingen ska kunna starta så tidigt som möjligt.

DIREKTLÄNK till fanpagen: http://www.facebook.com/angelicablogg

2:a kommentar, skriven , av Dellz - Två liv, en blogg ♥:

haha vad gulligt :)

3:e kommentar, skriven , av Kajsa:

Sv. Lagt till dig med;)

4:e kommentar, skriven , av carro:

Hihi söt :)

5:e kommentar, skriven , av Dellz - Två liv, en blogg ♥:

Jotack de är bara bra här, lite trött bara efter skolan, dusjälv? :)

6:e kommentar, skriven , av Evelina:

Sv: Haha , åh vad härligt :)haft en bra helg?

7:e kommentar, skriven , av Sara:

sv Tack ska du ha! Jag gillar också den! :)

8:e kommentar, skriven , av Snyggaste Bloggaren Någonsin!:

Söt :)

9:e kommentar, skriven , av Sandra:

Hej, vilken fin blogg du har!



Jag behöver din hjälp (!!!) Min son deltar i en tävling och är nu en av de 20 finalisterna, så därför behöver jag din hjälp genom att du röstar på min son!

Gå in på denna länken och klicka rösta under bilden

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Omslagstavling-finalister/Photo-competition-candidate-template-6507



Gå sedan in på min blogg och kommentera att du röstat på bilden så länkar jag dig i min blogg!

TUSEN tack för din hjälp & förlåt för jätte lång kommentar men jag är "desperat" efter röster! (A)<3



http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/hjalp-oss-med-din-rost-blir-lankad.html



(har du röstat någon gång tidigare så går det nu att rösta om på nytt!)

10:e kommentar, skriven , av caiza:

sv: ja det är bra :D

11:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Hehe känner igen det där ;-)

Kommentera inlägget här :