Grr.

publicerat i Onördigt;
OM MIG..
1. vad heter du? Denise Elena Carlqvist
2. vilket stjärntecken är du? Lejon
3. vilken årgång är du? 89a
4. vart bor du? Nynäshamn
5. bott utomlands? Nej, inte annat än på semester.
6. flyttat antal gånger? Oj, en... två, tre, fyra... sju kanske?
7. vart skulle du vilja bo? Nära mina barn i framtiden.
8. vilken skolklass? Som jag trivdes bäst i? Öh?
9. vad vill du bli när du blir äldre? Jag har mina drömmar om att bli författare.

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 155 cm
2. hur mycket väger du? 52 kg
3. hårfärg och frisyr? Brun/svart.
4. ögonfärg? Gröna
5. mest nöjd med? Min hårlängd just nu.
6. minst nöjd med? Mina lår.
7. skostorlek? 37-38
8. glasögon? Nej.
9. har du några piercingar/tatueringar? Öron och navel har jag "hängen" i. Tatuering på foten.

ANDRA FRÅGOR..
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Lycklig.
Favoritgodis: Olika. Mest surt och salt.
Är det nåt du absolut inte äter: Inte vad jag vet. Har tröttnat lite på laxsmaken.
Kläder just nu: Svarta Jeans och en stickad polotröja.
Musik just nu:
Intro till fåret Shawn, (barnkanalen)
Vad sa du senast: Snackar oavbrutet med Kevin nu när han är hemma.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ..Romantiken eller Renässansen
Sommarplaner: Jobba @ Niksta, förhoppningsvis. Annars hittar jag något annat att göra.
Fisk eller badkruka: Fisk.
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Sommar och sol.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Nödraketer i oändligt antal, mat och vatten.
Spelar du nåt instrument: Kan klinka på piano (lucky me)
Morgon- eller nattmänniska: Morgon.
Sparare eller slösare: Både ock.
Bästa film: Just nu: Prayers for bobby.
Tror på liv på andra planeter: Liv, ja. Men inte som "ufo:n."
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja det gör jag, så klart.
Tror du på mirakel: Ja, det sker hela tiden.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Beror på. Ett fotbollslag med två avbytare kanske...
Bio eller promenad: Hmm. Både ock.
Är du kittlig: Nej inte direkt.
Snarkar du? Jag tror det?
Rädd för insekter? Nja, det beror på i vilken situation.
Äckligaste insekten: Stora feta spindlar där man ser håret... uh!
Största svaghet: Är alldeles för slarvig.
Bästa bok? Rosario är död.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Odödlig kanske.
Chips, morötter eller godis? Just nu har jag dille på chips.
Pizza eller hamburgare? Måste säga Pizza.
Skriver du dagbok? Nej, inte direkt.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera mig igen. Vi får se om det blir när vi åker på semester nu i vår.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Inte stökigt. Men inte välstädat heller.
Gungar du på stolen? Gungar på stolen? Jag föredrar gungor...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om jag med all säkerhet vet att det är säkert, så kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster.
Är du rädd för blod? Nej. Eller jo... alltså. Inte RÄDD. Men det är obehagligt.
Saltar du på maten? Ja?
Gillar du att sjunga?
Ja det gör jag.
Brukar du sola? Jag solar bara på sommaren.
Vad gör du om du får hicka? Vad kan man göra?
Röker du? Nix.
Snusar du? Nej igen.
Använder du knark? Aldrig hänt.
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Många. Jag är BESATT av Gustaf Skarsgård. ♥
(Okej, kanske inte besatt. Men han är sny-sny-snygg!)


Ya'll know what I mean?


Kommentera inlägget här :