23.

publicerat i
Det känns knäppt att jag fyller 23 nästa vecka. I mitt huvud känner jag mig fortfarande som "den unga 16:åriga mamman" som man lätt blir stämplad som, trots att det var sju år sedan som jag sist väntade barn om man bortser från den som ligger och kluckar där nu. På min självaste födelsedag har vi fått en tid på Huddinges sjukhus där vi ska få äran att bli pressenterade för den lilla i min mage, så för första gången på flera år längtar jag efter den 26:e juli.

Ännu en grej är att Kevin får fira födelsedagen tillsammans med mig, trots att han får vara med mormor och morfar under undersökningstimmarna så får jag ändå chansen att fira min födelsedag tillsammans med krabban, då han vanligtvis sedan separationen mellan mig och Kevins pappa alltid varit hemma hos pappan då jag fyllt år. Men nu kan vi gå på bio med ungarna eller göra annat roligt som är barnvänligt. Mys!

Förr, förra året - precis när jag och Andreas blivit tillsammans gick vi och såg på Terror på Elm street. En lagom romantisk film och jag sov inte ordentligt på en vecka efter det, haha!
 

Kommentera inlägget här :