Discoåkning.

publicerat i Bilder, Denise;
Pensionärsvarning.

Sitter och lyssnar på Allsång på Grensen. Jag har blivit helt frälst i Norska och kan inte för något i världen finna ett finare språk. Jag har sagt till Andreas i flera dagar nu att jag vill flytta dit och få ett norsktalande barn. Han å andra sidan är inte lika munter över min flyttfrågan. Så något tal om Norge blir det nog inte, tråkmåns. Haha.
 
Kevin ringde hem igår och grattade Andreas på födelsedagen. Så galet sött av honom. Nu är det bara en och en halv vecka kvar till han kommer hem. Inte för att jag räknar eller så... (okej, där ljög jag kanske lite.)

I morgon är det Discoåkning på Nickstabadet på sena eftermiddagen, mellan 17 och 19. Ska bli spännande att se om det är många som åker då det endast kostar 60 kronor för två timmar (åk så mycket du vill), jag tänkte även passa på att åka några åk. Så barnsligt roligt.

Jag är så otroligt dålig på att ta bilder för tillfället, så här får ni några från min kära Vän Nettan, som jag var på promenad med i helgen. Läs mer om vårat äventyr genom att klicka på någon av bilderna!

 
 

Taggar: Allsång, Disco, Kevin, Norge;

Kommentera inlägget här :