Familjetid...?

publicerat i Denise;

Vad gör min man när vi har svårt att enas om vilken film vi ska se? Jo han tar en random film ur viaplay's samling, gärna den som ser sämst ut och som till handlingen handlar om något som vi båda inte finner något som helst intresse för, vikingar. Gärna den mest brittiska filmen man kan finna också då jag har otroligt svårt för extremt brittiska filmer och dialekter. När filmen är på så säger han 30 sekunder in i filmen att han ska "vila ögonen". Han vänder sig om och jag frågar snällt om jag får byta till någon rolig chick flick film, varav han uttrycker att "nej, den här verkar bra!" och somnar två minuter senare... Nu alldeles för många minuter in i filmen funderar jag seriöst på att lägga mig ute vid soffan, då han troligtvis kommer bli butter om jag stänger av den. Mysig Familjetid... My ass.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av alice - hörselskadad hobbyfotograf i munkedal:

Vilken fin blogg du har! Kram :)

2:a kommentar, skriven , av Saga:

Åh, fin blogg du har!! Ta gärna en titt in på min blogg, skulle varit gulligt! Hoppas du får en fin kväll också!!

Kommentera inlägget här :