Fullt ös, medvetslös.

publicerat i Denise;
Imorse började jag som sagt jobba redan vid sex, så strax innan sex var jag på jobbet, mer zombie än levande tror jag då jag sover som en kotte varje gång jag ska "öppna" städ. Ellinor kom och hjälpte mig framåt nio, men hälften av rummen som vi skulle städa var redan rena då ingen gäst bott där under natten, så det tackade vi för. Så det blev bara sex och en halv timmes jobb.
Direkt efter jobbet drog jag ner på Nicksta med lunch till mannen och nästan direkt hem. Jag är så galet trött nu att jag skulle kunna somna sittandes. Men innan jag kunde gå hem så strosade jag runt på röda korset. Fann en jättesnygg klänning som jag ska göra om lite bara, och använda ikväll då det är regatta här i Nynäs, plus en massa andra "bra att ha" kläder nu när jag kommer gå upp några storlekar framöver, tio kronor plagget tyckte jag faktiskt att det var värt. Men det är alltså folkfest från idag till den 5:e eller 8:e augusti (minns inte så noga). Så ikväll ska jag smyga förbi hamnen och kolla på båtarna med mannen, men det blir hem ganska tidigt då jag börjar jobba klockan nio i morgon igen. Men en dag i taget nu, haha!

Nu ska jag ta en tupplur på tre och en halv timma, typ!
 
(Hälsningar från en trött chey)
 

Taggar: Jobba, Kläder, Nynäsgården, Nynäshamn, Regatta, Röda korset;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellie:

vart ligger röda korset i nynäshamn? :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

mysigt att bara gå och strosa. jobbar oxå nu, lite tråkigt man vill gärna vara ute när det är fina sommarkvällar

Kommentera inlägget här :