Hungrig.

publicerat i Denise;
Jag är helt slut, helt förstörd, tihi.

I morse gick jag upp vid fem, efter att knappast ha sovit någonting under natten. Jag hade nämligen jobb inbokat och var tvungen att "öppna". Jobbade även ensam vilket gjorde att mitt psyke spökade lite extra. Blä. Men det var bara upp och leverera, städa alla hotellrum och göra alla servrum och avreserum. Nu är jag helt mör i kroppen och ligger utslagen i soffan efter en dryg halvtimmes sovpaus. Knasigt att jag inte kan förmå mig att koppla av längre nu när jag är trött. Men kroppen vill bara inte koppla av.

Måste snart upp och laga middag också. En tallrik yoghurt till lunch är inte att rekommendera, man håller sig inte mätt på det en längre stund i alla fall.
 
Det här gör mig lagom hungrig nu, wää!

Kommentera inlägget här :